Reizen is het hart verwijden - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Loek Bosman - WaarBenJij.nu Reizen is het hart verwijden - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Loek Bosman - WaarBenJij.nu

Reizen is het hart verwijden

Blijf op de hoogte en volg Loek

14 Mei 2014 | Nederland, Rijswijk

De afgelopen drie dagen waren heel bijzonder omdat mijn goede vriend Ton Borsboom me kwam opzoeken en vergezellen. Heerlijk om onze ervaringen met elkaar te kunnen delen, gewoon Nederlands te kunnen spreken en samen te genieten van de prachtige routes en de diverse onderkomens.
Het enige nadeel van zijn komst en aanwezigheid is natuurlijk dat hij ook weer weggaat........Even slikken als je dan weer alleen verder trekt.......

Maar gelukkig kom je overal uiterst behulpzame, vriendelijke en gastvrije mensen tegen en dat geeft veel vertrouwen op je pad.

• 15 Mei 2014 - 12:46

Jos Kester:

Dag Loek,

Ik lees dat je opnieuw een reisgenoot hebt zien komen en gaan. Tel je op dat moment, net als je vader, ook alleen maar de heldere dagen? Of tel je in heldere uren?
    Gisteravond is dan toch de vrouw van mijn beste vriend overleden. Onze grootste ruimte in Ontmoet Anna gaat nu op haar wens gebruikt worden voor een informeel afscheid. Een hele eer en mooi dat we dat voor haar nog mogen doen. Maar twee prachtige vrouwen op zo'n korte tijd onvrijwillig zien vertrekken maakt deze dag wel heftig. Maar ook dat hoort bij afscheid nemen.

Nog bedankt voor je fijne bezoek.

Ik wens je wind in rug, een lekker zonnetje, 's nacht een buitje, een veel mooie mensen op je pad.

Hartelijke groet,

Jos