Reizen is het hart verwijden......... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Loek Bosman - WaarBenJij.nu Reizen is het hart verwijden......... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Loek Bosman - WaarBenJij.nu

Reizen is het hart verwijden.........

Blijf op de hoogte en volg Loek

14 Mei 2014 | Nederland, Rijswijk

Vanuit de voordeur naar: Reeuwijk, Nieuwpoort, Beneden Hardinxveld, Brakel, Heusden, Biezenmortel, Oirschot, Vessem, Waalre, Someren-Heide, Weert, Ell, Grevenbricht, Geulle, Mesch, Luik/Angleur, Saint Severin, Ben Ahin, Namen, Anhee, Hastiere-par-dela, Mazee, Oignies-en-Thierache, Rocroi, Aubigny-les-Pothees en tot slot vanavond Grandchamp/Wasigny.

Voor de volgers (mijn moeder volgt de route op de voet....) zijn dit de 26 onderkomens die ik tot nu tot heb gehad op mijn toch richting Rome.

A.s. zaterdag hoop ik aan te komen bij de kathedraal van Reims om daar het échte Franciscuspad (van Canterbury over Reims naar Rome) op te pakken

• 15 Mei 2014 - 14:56

Aad En Tonny Bekink:

dag Loek,

Geweldig wat een reis je maakt, wij lezen met veel plezier je verslagen.
    wij vinden je een kei en denken dat jij je hele tocht vol brengt en allemaal fijne mensen ontmoet op je weg,want jij bent daar een van.

lieve groeten Tonny en Aad