Schildpadden kunnen je meer over de weg vertellen - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Loek Bosman - WaarBenJij.nu Schildpadden kunnen je meer over de weg vertellen - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Loek Bosman - WaarBenJij.nu

Schildpadden kunnen je meer over de weg vertellen

Door: Loek Bosman

Blijf op de hoogte en volg Loek

03 Mei 2014 | Nederland, Rijswijk

Zaterdagochtend 3 mei. Ik sta op het punt om Nederland te verlaten. Na 14 wandeldagen en ruim 300km. ben ik aanbeland in Geulle waar ik gastvrij ben onthaald door mijn nicht Mariet en haar man Jan. Straks drink ik nog een kop koffie in Meerssen bij neef Jos en dan loop ik richting Vise, Luik, namen, Dinant, franse Ardennen, Reims, Pontarlier, Alpen (via de Bernardpas), de Povlakte en Toscane naar...........Rome. Ik kan me er nog niet veel bij voorstellen!

• 03 Mei 2014 - 09:29

Heleen:

Wat een afstand al Loek! Ik kan me er ook nog steeds niets bij voorstellen, ik ga het dan ook zien, dat je daar aan komt! Hihi! Go for it! We denken aan je! Xxx