Reizen is het hart verwijden - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Loek Bosman - WaarBenJij.nu Reizen is het hart verwijden - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Loek Bosman - WaarBenJij.nu

Reizen is het hart verwijden

Blijf op de hoogte en volg Loek

14 Mei 2014 | Nederland, Rijswijk

Ik heb de smaak van het pelgrimeren nu ieder geval goed te pakken.
Elke dag weer verrast worden door de prachtige natuur, de verstilde dorpjes en stadjes waar je dooprheen komt en vooral ook de diverse pelgrimsonderkomens waar je s avonds weer arriveert..........

Vooral dat laatste is altijd weer verrassend. Regelmatig eet ik mee met de gastgezinnen waar ik onderdak krijg en dan is het leuk om in mijn beste Frans te communiceren over van alles en nog wat. Helaas is er dan toch een taalbarriere waardoor de gesprekken wat aan de oppervlakte blijven maar het lukt me gelukkig wel goed om de noodzakelijke dingen in het Frans te regelen. Ik probeer elke avond via de telefoon een onderkomen voor de volgende avond te regelen want dat geeft toch wel veel rust en vrijheid tijdens het wandelen. Maar soms moet je bij aankomst in een dorp pas gaan verkennen wat er mogelijk is aan slaapplaats(en).

  • 28 Mei 2014 - 19:24

    Thea Bosman.:

    Hoi Loek,
    Bewondering en respect heb ik voor je, dat je dat helemaal in je uppie doet.
    en je vertrouwen dat alles goed komt.
    groeten Thea Bosman.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 24858

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 23 Augustus 2014

Alle wegen leiden naar Rome...

Landen bezocht: